تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

از جدیدترین مدلهای تزیین کیک و شیرینی گرفته تا جدیدترین مدلهای طلا و جواهر لباس عروس را از این سایت دانلود کنید .


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 198650

دوشیزه رزیتا


دوشیزه رزیتا

نویسنده : فدریکو گارسیا لورکا

مترجم : فانوس بهادوروند

 

کتاب ، داستان ساده زنی است که بدون عشق نمیتواند زندگی کند ، به این دلیل تمام طالبان خود را که بنابرمصلحت به او گرایش دارند پس میزند . دل او در گرو عشق پسر عمویش است که در خارج اط اسپانیا زندگی می کند . دنارزیتا انتظاری بیست و پنج ساله را در راه عشق خود تحمل میکند و همیشه سرخوش از این عشق است . اما پسر عمو با وعده های بی اساس و به دور از مسئولیت و تعهدش در سرگرم کردن او ، دنا رزیتا با این انتظار به پیری می رسد . در اصل دنا رزیتا ، نماد سرزمین اسپانیاست و با عشق و انتظار انقلاب و ازادی می نشیند و در این راه رنج میکشد و پخته می شود . خدمتکار از دیگر شخصیت های داستان ، واقع بین تر ، ازاد تر ، مردمی تر است . خدمتکار ، نماد کار و اندیشه راستین است . او هیچگاه از تلاش برای هرچه بهتر کردن زندگی رزیتا باز نمی ماند و حمایتی عمیق تر و اگاهانه تر از سایرین به رزیتا نشان میدهد . او به درستی می گوید :《 من از خونه خودم او را تغزیه کرده ام 》.

عمو ، پرورش دهنده گل و در حقیقت ، نماد پاسداری از هنر و زیبایی بورژوایی است و به رزیتا توجه در خوری نشان نمیدهد . او تنها به پرورش و نگهداری از باغش ، همت می گمارد و به ان عشق می ورزد . تنها گلی را که حاضر به چیدنش می شود به رزیتا که نامش هم خانواده گل سرخ ( رز ) است هدیه می کند و بس .

او تمام دارائی خانواده را که شامل خانه و اثاثیه هستند و رزیتا وارث ان هاست را در رهن گذاشته است ، که طلبکاران همه را از انها می گیرند و ناچار به ترک خانه می شوند .

عمه ، شخصیتی سنتی و واپس گراست . فرهنگ او با خواسته های عمو عجین و دم خور است . با وجود اختلافاتی با عمو ، سلطه رهبری او را بر خود پذیرفته است ، و با خدمتکار که نیروی مردمی نمایش است ، دائما در جنگ و صلح به سر می برد . او تا اخرین لحظه های داستان بر روی این که رزیتا نامزد دارد پافشاری می کند ، اما خدمتکار اط شروع داستان ، به نامزد رزیتا بدبین و مشکوک است و به رزیتا تاکید می کند که باید ، دست ازاین انتظار بیهوده بشوید . او اگاه است که پاسخ عشق رزیتا ، پسر عموی سفر کرده به ارژانتین نیست و رزیتا یا در واقع اسپانیا ، باید عشق واقعی و راستینش را در درون خویش بجوید .


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 145

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • مجموعه کتابهای طب سنتی شماره 1
  • کتاب تصویری باغبانی گلدانی
  • سمفونی کلیسایی اثر اندره ژید
  • پخت فلافل در فر
  • 130مدل گلسر خارجی زیبا
  • 10 اثر مشهور نقاشی جهان

به سایت چهل گیس خوش آمدید . به روز باشید و درلحظه زندگی کنید .